Stem op DWS bij de Rabo Clubsupport!

31 augustus 2024

Het korfbalseizoen gaat weer beginnen. Dat betekent dat er dit jaar ook weer gestemd kan worden op DWS bij de Rabo Clubsupport actie. Vorig jaar leverde dit maar liefst €2934,56 op voor onze korfbalvereniging.

Stemmen vanaf 2 september
Leden van de Rabobank kunnen vanaf 2 september stemmen op 3 favoriete clubs uit de regio. Ieder jaar verdeelt de Rabobank een deel van de winst onder lokale verenigingen. Hoeveel geld iedere vereniging krijgt, wordt bepaald door het aantal stemmen op die vereniging. Als je stemt op DWS, verdien je dus geld voor onze club.

En dat loont: vorig jaar ontving DWS maar liefst €2934,56,- van de Rabobank met deze actie!  Met de opbrengst van dit jaar willen we onze kantine eindelijk schilderen in de clubkleuren. Na 70 jaar gaat dat een mooi plaatje opleveren!

Hoe kan je stemmen?

Als je lid bent van de Rabobank, kan je stemmen uitbrengen. Je kunt stemmen via je Rabobank-app. Ga naar ‘Instellingen’ en klik daar op ‘Mijn lidmaatschap’. Vervolgens klik je op ‘Stem op je club’.  Je kunt ook stemmen via de website van de Rabobank.  Stemmen kan tot en met 24 september.

Ben je nog geen lid van de Rabobank?

Als je al wel een rekening bij Rabobank hebt, kun je heel simpel ook lid worden. Dat regel je gewoon online of in je Rabobank-app en het is gratis. Kijk voor meer informatie op https://www.rabobank.nl/leden

Help jij mee om ook dit jaar weer een mooi bedrag op te halen?